Reklamacje produktu

W przypadku częstych zakupów może się czasem zdarzyć, że produkt się zepsuje. W przypadku wystąpienia wady zakupionego produktu w okresie gwarancyjnym przysługuje Ci prawo do reklamacji. Okres gwarancji to 2 lata od daty zakupu. Rozpoczyna się od dnia zakupu. 

1. Prześlij nam niezbędne informacje poprzez formularz reklamacyjny.

2. Nasz dział obsługi klienta skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, aby poinformować Cię o dalszym postępowaniu.

3. Jeżeli produkt wymaga wysłania do kontroli, może to zająć trochę czasu. Dziękuję za zrozumienie. Zwróć produkty tekstylne i buty wyprane lub wyczyszczone.

Wyślij paczkę z towarem na adres:
XtremGear
L. Podjavorinskej 21
98401, Lucenec, Słowacja

Na pole IBAN w formularzu. W przypadku błędu nie będziemy mogli dokonać na czas zwrotu środków, jeśli będzie taka potrzeba.

Reklamacja zostanie rozpatrzona tak szybko, jak to możliwe, ale nie później niż w ciągu 30 dni od dnia jej zgłoszenia i otrzymania zwrotu reklamowanych towarów.
O wyniku reklamacji poinformujemy Cię telefonicznie lub mailowo natychmiast po zakończeniu jej rozpatrywania, natomiast protokół z przebiegu reklamacji zostanie dołączony do przesyłki z towarem.