PYTANIA DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  1. Jeśli produkt nie jest dostępny, jak mogę sprawdzić, kiedy będzie ponownie dostępny?  Zarejestrowani klienci mają możliwość kliknięcia „śledź dostępność” przy wybranym produkcie. Gdy tylko produkt będzie ponownie dostępny, otrzymają powiadomienie e-mail.

  2. Nie mogę znaleźć potrzebnego produktu w sklepie. Czy możecie zamówić go dla mnie?  Jeśli potrzebnego produktu nie ma w magazynie, możesz poinformować nas e-mailem lub telefonicznie. Alternatywnie możesz „śledzić dostępność produktu” (jeśli jesteś zarejestrowanym klientem).

  3. Potrzebuję indywidualnej oferty dla szkoły, klubu lub organizacji. Co mam zrobić? W takim przypadku prosimy o kontakt e-mailowy. Przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę z rabatem.

  4. Otrzymałem towar, który różni się od zamówienia. Jak mam postąpić?  W takim przypadku pokrywamy koszty zwrotu lub wymiany towaru. Przy większej liczbie zamówień może się to czasem zdarzyć. Postaramy się jak najszybciej rozwiązać problem.

  5. Mam problem z wysłaniem zamówienia. Gdzie mogę znaleźć pomoc?  Prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny. Postaramy się zakończyć Twoje zamówienie razem z Tobą.

  6. Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie?  Oczywiście, możesz anulować zamówienie. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas, aby zdążyć anulować zamówienie przed jego wysyłką.

  7. Jak sprawdzić, czy produkt jest dostępny? Produkty oznaczone jako „na magazynie” lub „dostępne” w 99% są dostępne. Jeśli przez przypadek produkt nie będzie dostępny, natychmiast Cię o tym poinformujemy i zaoferujemy rabat jako zadośćuczynienie.

  8. Jaki jest czas dostawy, jeśli produkt jest na magazynie?  Standardowy czas dostawy do Polski wynosi 2-3 dni robocze. Jeśli zamówisz na przykład w poniedziałek do 15:30, paczkę powinieneś otrzymać w środę. W niektórych obszarach dostawa może potrwać o dzień dłużej.

PYTANIA DOTYCZĄCE PŁATNOŚCI

  1. Chciałbym zapłacić online, ale obawiam się, że stracę pieniądze. Jak postępować?  Bezpiecznym sposobem płatności jest PayPal – jeśli towar nie zostanie dostarczony, możesz poprosić PayPal o pomoc.

  2. Jak mogę zapłacić?  Możesz zapłacić online kartą przez STRIPE lub PAYPAL. Możesz również zapłacić przelewem bankowym. Dane do płatności przelewem są wysyłane automatycznie wraz z potwierdzeniem zamówienia.

  3. Gdzie znajdę fakturę za towar?  Fakturę znajdziesz w paczce. Jeśli ją zgubisz, możesz poprosić nas o kopię faktury drogą mailową.

  4. Jak mogę najszybciej otrzymać swoje zamówienie?  Towary wysyłamy po otrzymaniu płatności. W przypadku płatności przez STRIPE lub PAYPAL otrzymujemy powiadomienie o płatności niemal natychmiast, a towar jest gotowy do wysyłki. Zamówienia "za pobraniem" wysyłamy od razu (płacisz przy odbiorze bezpośrednio kurierowi).

  5. Jak działa płatność przelewem bankowym?  W przypadku przelewu bankowego towar wysyłamy po wpłynięciu płatności na nasze konto. Może to potrwać 1-2 dni.

  6. Jakie jest numer weryfikacyjny karty przy płatności kartą kredytową/debetową?  Numer weryfikacyjny znajduje się na odwrocie karty, jest to trzycyfrowy numer (CVV).

PYTANIA DOTYCZĄCE DOSTAWY TOWARÓW

  1. Gdzie jest moje zamówienie? Zaraz po wysłaniu zamówienia wyślemy Ci „numer śledzenia” Twojej paczki. Możesz sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się Twoja paczka.

  2. Numer śledzenia paczki nie działa? Czasami może się zdarzyć, że „numer śledzenia” paczki jest aktywny dopiero wieczorem. Jeśli „numer śledzenia” paczki nie będzie działał również następnego dnia, skontaktuj się z nami i spróbujemy rozwiązać problem.

  3. Otrzymałem uszkodzony towar? Jeśli kurier przekazuje Ci wyraźnie uszkodzoną paczkę, prosimy o fotodokumentację i ewentualnie możesz poprosić kuriera o sporządzenie reklamacji. W przypadku uszkodzenia zawartości paczki skontaktuj się z nami natychmiast mailowo lub telefonicznie. Reklamację tak uszkodzonego towaru będziemy rozwiązywali z usługą doręczającą (GLS lub DPD).

  4. Towar mi nie odpowiada i chcę go zwrócić. Jak mam postąpić? Prosimy najpierw o informację mailowo i spróbujemy znaleźć najbardziej optymalny sposób zwrotu towaru. Oczywiście towar można zwrócić w ciągu 30 dni bez podania przyczyny. W tym przypadku można go wysłać na adres wskazany na fakturze.

  5. Kiedy moje zamówienie będzie wysłane? Wszystkie opłacone zamówienia, które otrzymamy w dni robocze do godziny 15:30, wysyłamy tego samego dnia. Jeśli to nie jest możliwe, poinformujemy Cię mailowo.

  6. Do jakich krajów dostarczacie? Przez xtremgear.pl możliwa jest dostawa tylko do Polski i Słowacji. Dla innych krajów prosimy korzystać z naszych innych platform online.

  7. Jakie są koszty transportu? Dla zamówień o łącznej wartości do 400 Zł pobieramy opłatę za dostawę w wysokości 20 Zł. Wszystkie zamówienia powyżej 400 Zł mają dostawę ZA DARMO.

  8. Złożyłem kilka zamówień. Czy można je połączyć? Jeśli towary nie zostały jeszcze wysłane, możemy połączyć twoje zamówienia w jedno. Jeśli całkowita wartość twojego zamówienia przekroczy 400 Zł, będziesz mieć prawo do bezpłatnej dostawy. Jeśli zapłaciłeś za koszty transportu, zostaną ci zwrócone.